sábado, 7 de mayo de 2016

! خامنه ای اولین مسئول کشتار و قتل عام مسلمانان


در این روزها بطور مستمر شاهد به هلاکت رسیدن نیروهای خامنه ای ، پاسداران و بسیجیان مزدور اجیر شده چه افغانی و چه ایرانی در سوریه هستیم ، مرگ این افراد هر چند مزدور و در جبهه خامنه ای و اسد جنایتکار قرار دارند ، برای خانواده های این افراد زیاد خوشایند نیست ، اما چه کنیم ! خانواده های این نیروها و همه ایرانیان باید به خامنه ای را متوجه این جنایت و ماشین کشتار کنند و او را مسئول این جنایت بدانند ، افراد و شخصیت ها و فعالان سیاسی باید صدایشان را علیه خامنه ای جنایتکار بلند کنند و شخص او مسئول این جنایت بدانند ، دسته دسته پاسداران در اطرف حلب کشته می شوند ، در حالیکه عوام فریبانه این افراد برای حفاظت از حرم به آنجا می فرستند ، کدام حرم ؟ حرم خامنه ای  اگر بشار اسد جنایتکار نباشد ، حرم قدرت او که به سرنگونی نظام پلید و منحوس آخوندی گره خورده است .
وظیفه انسانی ماست که بنویسیم و فریاد بزنیم بر سر خامنه ای تا خانواده های این اجیر شدگان متوجه این امر شوند ، اگر پدری یا برادری یا همسر و شوهری در جنگ سوریه از دست می دهند ، مسئول اول مرگ اینها و جنایت و کشتار مردم سوریه همین خامنه ای است ، پس بر شما است که افراد خانواده های خودتان متوجه این کنید که از اوامر خامنه ای جلاد سرپیچی کنند ، آنجا و نه در هیچ در جبهه خامنه ای جلاد جنگیدن خبری از رشادت و انسانیت و شهادت و بهشت این مزخرفات نیست ، سر خودتان کلاه گشاد خامنه ای جنایتکار نگذارید.
کشتار هزاران هزار کودک و مرد و زن سوری هیچ توجهی ندارد ، جز ماندن بر سر قدرت فاسد و تباه کننده خامنه ای و بشار اسد جنایتکار ، حالا پوتین بخاطر منافع استراتژیکی خودش به این دو نظام کمک می کند ، دل پوتین نه برای خامنه ای و نه برای اسد و نه برای مردم سوریه می سوزد ، منافع او اقتضا می کند که فعلا از پوتین و خامنه ای دفاع کند.
خامنه ای جنایتکار باید بداند که کشتار مردم سوریه و به کشتار دادن تمام مزدوران سپاه و بسیجی در سوریه نمی تواند جلوی سرنگونی نظام اسد را بگیرد ، زیرا این مردم سوریه هستند که 6 سال به جنگیدن با این نظام فاسد و جنایتکار اسد و خاندان اسد ادامه می دهند ، این خاندان کثیف اولین بار نیست که مردم سوریه با قتل عام پاسخ می دهند ، پدر اسد توانست از عدالت مردم فرار کند با قتل یک شهر کامل توانست بر سر حکومت بماند ، ولی امروز آن دنیای دو بلوکه دیروز نیست ، دست از این جنایت بر دارید .


تف بر تو خامنه ای و روح پلید خمینی که از روزیکه خمینی پا به ایران گذاشت در ایران و در منطقه میلیونها مسلمان را به کشتن دادید ، چیز جز جنگ افروزی و اعدام و شکنجه و دست و پا قطع کردن و کشتار انسانهای بیگناه به ارمغان نیاوردید ، در زمینه اقتصادی هم معلوم است ، فقر و فساد ، دزدی و غارت و چپاول و بر باد دادن سرمایه های مردم ایران ، محصولات دستگاه ارتجاعی و عقب مانده شما پلیدان جز این نمی تواند باشد ، تف بر شما ملاهای ریز و درشت که سر سفره این مردم تغذیه کردید اما برزگترین خیانت و جنایت را در حق این مردم کردید . خامنه ای و خمینی و همه آخوندهای حکومتی شایسته نفرین و لعن تاریخی این سرزمین هستید . 

No hay comentarios:

Publicar un comentario