domingo, 8 de mayo de 2016

باج گیری از طریق گروگانگیری ،سیاست کثیف باند خامنه ای

جناب دوید کامرون
رژیم ملاها در ایران در پرورسه 37 ساله خود با گروگانگیری و تروریسم سعی در پیشبرد ،
سیاست های ضدمردمی خود داشته است .
لطفا اجازه ندهید که با بهانه بازداشت این شهروند بریتانیایی _ ایرانی از دولت بریتانیا باج بگیرند و سیاست مماشات را تنفس تازه دهند ، با جدیت و مواضعی قاطعانه از رژیم ملاها بخواهید بلادرنگ  خانم نازنین زاغری را آزاد کند ، تا بتواند به آغوش گرم خانواده خود برگردد .گزارشی در زیر آمده بر گرفته شده از فیس بوک فارسی زبان  ، ما ضمن محکوم کردن این سیاست کثیف گروگانگیری از جامع بین المللی و نهادهای حقوق بشری می خواهیم این دستگریی و بازداشت خودسرانه را محکوم کنند و این چنین رژیم ملاهای حاکم بر ایران را مجبور به آزادی این شهروند کنیم و از باج دادن به این رژیم پرهیز کنیم .
بازداشت نازنين زاغري رتكليف شهروند بريتانيايي ايراني
یک شهروند بريتانيايي ايراني نازنين زاغري رتكليف، كه از همكاران بنياد رويترز مي باشد به هنگام خروج از ايران بازداشت و اكنون بيش از يك ماه است كه در سلولهاي انفرادي نگهداري مي شود.
پاسپورت این شهروند بریتانیایی ایرانی که تنها ملیت بریتانیایی دارد پس از سفر وی به ایران به همراه دختر۲۲ ماهه خود در فرودگاه ضبط شده است.
نازنین زاغری رتکلیف در۱۵ فروردین 1395 از سوی اطلاعات سپاه پاسداران در فرودگاه تهران دستگیر و به مکانی نامعلوم در استان کرمان منتقل شد.
مشغولیت اصلی این شهروند بریتانیایی ایرانی فعالیت با نهادهای خیریه و همچنین همکاری با بنیاد رویترز بوده است.
نازنین زاغری رتکلیف تاکنون از حق داشتن وکیل، تماس تلفنی با همسر خود در خارج از کشور و ملاقات با دختر ۲۲ ماهه خود محروم بوده است.
این شهروند بریتانیایی ایرانی تنها طی تماس کوتاهی با خانواده از تحت فشار قرار دادن خود از سوی مقام های امنیتی جهت اعتراف سخن گفته و محور بازجویی‌های خود را «مسایل امنیت ملی» عنوان کرده‌ است.

No hay comentarios:

Publicar un comentario