miércoles, 27 de julio de 2016

سیاهی لشگر سایبری فاسدترین شخص این مملکت !

بی غیرت هایی که فاقد عنصر انسانی هستند ،تبدیل شدند به آلت دست ، دست های کثیف و آلوده که هرگز خواهان گشایش و آزادی های اجتماعی ، سعادت و پیشرفت مردم ایران نبوده اند و نیستند و نخواهند بود و ماهیتا از جنس و سنخ آزاده گی نیستند ، از نقطه نظر فرهنگی و اجتماعی و تاریخی در اشلی نیستند که بتوانند از آزادی و خون بهای آزادی سخنی به میان بیاورند ، یا طرحی و ایده ای برای این میهن اسیر سیاست های استعماری و ارتجاعی در چنته داشته باشند . از آنجایی شخص خامنه ای جلاد توان آمدن به صحنه ندارد ، حتی توان شرکت در یک مصاحبه ساده در رابطه با چالش های سیاسی و اجتماعی و بین المللی و بحران های بیکاری ، فقر ، فساد ، اختلاس را ندارد ، حتی در رسانه های خودش ، سیاه لشگر سایبری که در فضای مجازی راه انداختند و با فحش و ناسزا به جان جوانان امیدوار این میهن به یک نیروی پیشتاز و مترقی افتادند ، خب یکی نیست به این جلاد خامنه ای آقا تو شخص اول این مملکتی بیا پاسخ بده ، به سوالات مردم ، صدای مردم بشنوید ، از طرف دیگری طیف سبز الهی را راه انداختن بوق در کرنا می کنند که ما بزک می کنیم ، آرایش می کنیم ، ابرو یش را می گیریم ، روژلب می زنیم آن هم همه اینها برای یک شخص فاسدی مثل خامنه ای و شیخک فریب و کوسه دربار ولایت  و نظام پوسیده از درون «جمهوری » آخوندی !!! آقا از این مزخرفات گذشته ، خانه از پایه ویران است ، اشکال از پنجره و درب و پرده و مبالمان و آشپزخانه نیست ! یا بیدار شو از ستمگر فاصله بگیر یا ازاین ترهات ومزخرفات نباف ، طیف سوم هم هنوز دل درد تاج گذاری دوباره دارد ، انگار این مملکت و میهن ارث پدرشان است و هنوزاین ملت و مردم ما به بلوغ سیاسی و اجتماعی و تاریخی نرسیده اند ! یک آقا بالا سر برای وحدت «ملی » می خواهد ! فکر می کنند می توانند سرنوشت این مملکت را دست بدست بکنند ، تاج دار به عمامه بسر ، و بلعکس !
اصل موضوع : این  سه قشر کوته فکر، تا با یک اخبار مقاومت یا سخنرانی ، مقاله ای ، تلاشی ، یا قلمی  که در مسیر و سمت اعتلا و تعالی مقاومت رهایبخش برخورد می کنند ، سوز و گداز می کنند ، عقده و کینه چرکین سر باز می کنه ، به عوض اینکه بیاد حرف خودش را بزند ، فقط بدستور ولایت جهل و جنایت طلسم شکسته و وزارت بدنام اطلاعات و البته برای خود شیرینی و یا از روی ناچاری وفقر انتلکتی ، راه ساده و کم هزینه تر را انتخاب می کند که تکرار همان ترهات و اراجیف آخوند ساخته و کدهای زنگ زده رژیم ضد بشری را علیه این مقاومت بکار می برند ، آن روی سکه شکنجه گر ، اعدام کننده ، شلاق زنند ، اسید پاش را عیان می کنند . نه آقا از مسئولیت نمی توان و نباید فرار کرد ، سرتعظیم باید فرو آورد بر اقیانوسی از فدای نسل آزادیخواه این میهن و در مقابل این همه خون بهای آزادی  باید سر فرود بیاوریم .
تا امروز هیچ قدرتی و هیچ مقامی و هیچ کشوری و هیچ دادگاهی ،استقلال مالی و سیاسی سازمان مجاهدین خلق ایران و شورای ملی مقاومت را نتوانسته است خدشه دار کند ، و نخواهند توانست ، و رهبری این مقاومت و این سازمان یعنی مجاهدین خلق ایران از نیم قرن پیش تا امروز در تلاش و مبارزه برای رهایی خلق شان از همه چیز خودشان گذشتند و فدا و صداقت از خود آغاز کردند و اینگونه خواهد بود تا فرجام نهایی یعنی سرنگونی رژیم ضدبشری حاکم بر میهن مان ایران .
مرگ بر اصل ولایت فقیه
سلام بر آزادی

درود بر رجوی  

No hay comentarios:

Publicar un comentario