viernes, 8 de julio de 2016

خبر فوری- سنای ایالات متحده آمریکا – کمیته قوای مسلح

سنای  ایالات متحده آمریکا کمیته قوای مسلح جان مکین

: هشدار جمیز جون   باید کمک کرد تا سریعتر ساکنان لیبرتی بتوانند از عراق خارج شوند ، رفتار آمریکا نسبت به پناهندگان لیبرتی رفتار مناسبی از طرف آمریکا نبود ه است . حمله اخیر نشان داد که ساکنین باید سریعتر خارج شود و این نشان ما در حفاظت شان شکست خورده ایم

بله ، مجاهدین خلق ایران از پنجاه سال پیش با شعار کس نخوارد و با فدا و با خون و رنج خودشان استراتژی آزادی و سعادت مردم ایران را نوشتند ، تاریخ و تارخ نویسان با وجدان گواهی خواهند داد که این نسل فدا و ای نسل صدا چگونه با تمام سخت ها و درد ها و رنج ، و خون ها و سرفصل های سخت سرافراز و سربلند گذشتند و اوج گرفتند ، راستی اگر این سازمان مجاهدین خلق ایران مورد اعتماد نباشد چو شیخ و شاه گویند اراجیف نسبت به آنها ، آی کسی چشم بستید به این واقعیت سرسخت ، پس بگو ببینیم به کدام نیرو مردم ایران می توانند پشت گرم و اعتماد کنند .
خیلی جریانها و حرکات و توطئه ها که دشمنان آزادی و رژیم ضد بشری دست در دست داده بودند تا این تشکیلات را منهدم کنند .
چرا مگر مجاهدین خلق موجودات عجیبی و غریبی از کرات دیگر به زمین آمده بودند ، چرا ؟؟ چرا سعی کردند مردم ما را و جوانان ما را از مجاهدین خلق رم بدهند و فراری کنند ؟؟  در یک چیز است از حق و حقوق ملی و میهنی و اجتماعی و تاریخی مردم ایران سر سوزنی کوتاه نمی آمدند و دیدیم که کوتاه نیامدند ، حاکمیت ددمنش و فاشیست عمامه بسر با همه شرکای خودش بر سر این موضوع توافق نظر داشتند .
چون دکان دین فروشی و دکان شعار های پر طمطراق دادن را گل گرفته و باز هم خواهد گرفت .

 شاید هر بار قدم بر میداریم ، نفسی می کشیم ، باید بخود افتخار بکنیم که ایرانی هستیم    برای شنیدن روی کلمه .لیبرتی

No hay comentarios:

Publicar un comentario