domingo, 3 de septiembre de 2017

!درخت تنومند و پاک تاریخ معاصر ایران 52 ساله می شود!

در چنین روزهایی در سال 1344 برابر 1965 میلادی  نسلی با نیت صادق و پاک برخاست و صداقت و فدا را پیشه و شاخص راه آزادی و سعادت مردم ایران کرد ، آری سازمانی بنام مجاهدین خلق ایران بذر طرح نو و ایرانی نو را ریخت ، تا امروز که 52 سال از تاسیس آن می گذرد این نسل هنوز
 در حال پرداخت تمام عیار برای مردم ایران است ، فکر می کنم شایسته بهترین تبریکات و تهنیت هستند و افتخاری برای هر کدام از ما ایرانی ها و افتخاری برای هر آزادیخواه و ظلم ستیز و عدالت خواه است.
بعنوان یک ایرانی و یک هوادار ساده این سازمان به یاد شهدای گرانقدر آزادی و شهدای تابستان 67  و شهدای اشرف  و به یاد همه حماسه سازان آزادی در ایران خواستم تبریکات عمیق و صمیمانه خودم را به مردم ایران و اعضای سازمان مجاهدین خلق ایران و رهبری مسعود و مریم و به مقاومت ایران ابراز کنم .
وجود این سازمان بعنوان نیروی پیشرو و پیشاهنگ برای آزادی و سعادت این امری ضروری و حیاتی است ، به پایداری اعضای سازمان و هوادارنش و بویژه رهبری پاکبازش مسعود و مریم و به همه مادران شهدای راه آزادی افتخار می کنیم و. توسط این چند سطربا فشرده ای از احساسات و شناخت و آگاهی به شما نسل فدا تبریک می گویم .
از نقطه نظر سیاسی هم بایست اشاره کرد که برای نابودی این سازمان و این نسل فدا دشمنان آزادی و مردم ایران کم تلاش نکردند و کم هزینه نکردند و کم توطئه نکردند ، پایداری این سازمان را در 52 سال تاسیس صدها بار تبریک می گوییم و با تمام غرور و افتخار این تولد نوین را جشن می گیریم.
درود بر سازمان مجاهدین خلق ایران 
درود و سلام بر مردم ایران 
با احترامات
علی اصغر مومنی 

No hay comentarios:

Publicar un comentario