miércoles, 20 de septiembre de 2017

چرا سوز و گداز دژخیم پاسدار محمد جعفری و علی شمخانی از سخنان ارزنده و تاریخی دونالد ترامپ

در پی سخنرانی رئیس جمهوری آمریکا آقای دونالد ترامپ واکنش غیظ آلود و زبونانه سران جنایتکار جمهوری آخوندی را به دنبال داشت ، از جمله پاسدار دژخیم محمد جعفری و پاسدار علی شمنجانی از شورای امنیت ضد ملی رژیم سرا پا فاسد و جنایت . 
آقای ترامپ با صداقت و خیلی قوی پیامش را به رژیم ضد بشری داد ، که این پاسداران و عناصر سرکوب و رژیم خامنه ای از مردم ایران بیشتر از قدرت های دیگر می ترسند ،  
سخنان ترامپ خیلی خلاصه و روشن بود :
رژیم ایران را یاغی و جنایتکار و بی کفایت خواند ، این دژخیم پاسدار از چه سوز و گداز می کند ؟ 
آقای ترامپ حرف اصلی مردم ایران را زد ، مگر رژیم خامنه ای تمام پول ها و سرمایه مردم ایران هزینه حزب الله و اسد جنایتکار نکرده است ، مگر رژیم خامنه ای و پاسدارانش یاغی نیستند ؟ مگر رژیم ایران 

   
پرونده نقض حقوق بشر را ندارد ؟ 
مگر اختلاس و دزدی مملکت را ویران نکرده است ؟ مگر لشگر بیکاران غیر واقعی است ؟ 
همه این صحب های آقای ترامپ را سالها است اپوزیسون رژیم آخوندی یعنی شورای ملی مقاومت ایران بطور مستمر افشا و     تکرار کرده است .
پس دلیل اصلی سوز و گداز  این عناصر در چیست ؟  همانظور گفتم همه می دانند و خود سران رژیم می دانند که پرونده سیاه و ننگ آلودی در سیاست و اقتصاد و اداره کشور و. در زمینه حقوق بشر دارند ، 
رژیم و سرانش سقوط رژیم شان را بطور عینی و مادی دارند ساعت شماری می کنند ، از این می سوزند که دیگر جای مانور و سر دادن شعار های تو خالی نیست ، یک گزینه دارند ترک سوریه و یمن و عراق و نهایتا سرنگونی و بوضوح می بینند که دوران عوض شده است ، نزدیک به چهار دهه توانستند با کشتار و. ادامه جنگ ضد میهنی و برنامه اتمی و اشغال عراق و سوریه و ایجاد بحران ها به حکومتشان ادامه دهند ، آقای ترامپ نقطه پایان را گذاشت . 
دلیل مهمتر این همه واکنش و سوز گداز از سخنان ترامپ وجود یک اپوزیسیون سازمان یافته بنام شورای ملی مقاومت ایران رژیم آخوندی را به لرزه انداخته است ، و وجود سازمان مجاهدین خلق که چندین دهه شاه و شیخ بدنبال نابودی آن بودند امروز می بینند که قدرتمند تر از گذشته وجود دارند و دیگر در دسترس نیستند برای اینکه آنها را قتل عام کنند  .
ما تمام ایرانیان آزاده بایست از سخنان دونالد ترامپ استقبال و قدر دانی کنیم هر چند امر سرنگونی و ایجاد تغییر اساسی در ایران بدست مردم خودمان محقق خواهد شد ، اما رژیمی با ایجاد بحران های خارجی مردم داخل ایران را سرکوب می کرد الان دیگر نمی توانند ، زیرا اساسا سیاست برخورد با این رژیم کاملا عوض شده است ، این موقعیت بسیار خوبی برای مردم ایران است فاکتور و عامل خارجی در وحدت با مردم ایران است .

No hay comentarios:

Publicar un comentario