lunes, 3 de agosto de 2015

یک مُهره ساواک شاه و یک قلم بمزد ولی امر جهل و جنایت



در برنامه افق دوشنبه 13 مرداد 1394 برابر با 3 آگست 2015 ، تحت عنوان موقعیت ساواک در سال پنجاه هفت ، مرتضی موسوی ساواکی زمان شاه ، و قلم بمزد ولی امر جهل و جنایت حکومت آخوندی  بنام عرفان قانعی فرد در برنامه یاده شده صدای آمریکا به تحلیل موقعیت ساواک در سال 57 می نشینند ، لینک برنامه را در اینجا می آورم
http://ir.voanews.com/media/all/horizon/latest.html?z=1566، تا اینکه دوستداران گوش کنند و خود قضاوت کنند . در این برنامه کمتر از موقعیت ساواک شاه حرفی بمیان آمد ، تعجب کردم ،برای همین تصمیم به نوشتن این چند سطر کردم ، بخاطر احساس مسئولیت و بنوعی نظرات خودم را بعنوان یک شهروند ایرانی مطرح کرده باشم ، درستی یا غلط بودن احساس خودم از شنیدن این برنامه بماند .
بحث این برنامه بیشتر بر سر موضوع شهید والا مقام محمدرضا سعادتی و آیت الله طالقانی و مبارزه مسلحانه و امنیت ملی بود، شما خودتان می توانید گوش کنید بهتر متوجه این رذالت ها و ودهان بمزدی و قلم بمزدی های خائنانه خواهید شد . بهتر است اضافه کنم که با افتخار تمام و با تمام عشق و با تمام وجودم ، به هیچ قیمتی مهر و عشقم  نسبت به سازمان مجاهدین خلق ایران  را نمی فروشم به این قلم بمزدان خائن و مهرهای سوخته و از دور خارج شده یک سازمان شکنجه گر امنینی مثل ساواک شاه و نه به اراجیف و خزعبلات یک مشت بی سرپا و بی آینده و دم بریده که آخوندهای عمامه بسر و عناصر وزارت بدنام اطلاعات  آن چه در داخل و چه در خارج کشورم ایران  اهمیت قائل نیستم. همیشه دشمنان حقیقت احمق اند ، بخاطر اینکه با سرهم کردن اراجیفی که شنیدم ، خودشان را افشا می کنند ، هر چند می توانند از دجالیت و شمه ضد مردمی و شارلاتنیزم خوبی برخوردار باشند .
عناصر شاه و شیخ همیشه بهم نان قرض داده اند و خواهند داد ، تاریخ معاصر ما ایرانیان گواه این حقیقت است . از نقظه نظر فردی  نگارنده ، پلیدترین عنصر ضد تکامل اجتماعی و ضد ایرانی بودن  در ایران ، همین دو عنصر شاه و شیخ بودند و هستند .
  تا آنجایی به دانستنیها و عقل نگارنده بر می گردد ، در این مملکت ما تا یک نیرویی مترقی و میهن دوست  رشد می کند  که رشد و بلوغ سیاسی اجتماعی میهن ما را نمایندگی می کنند ، یا تروریست هستند ، یا التقاطی هستند ، یا وابسته به عراق و آمریکا و شوروی هستند . و به این موضوع با عوام فریبی تمام دامن میزنند تا بتوانند این نیروی مزبور را به حاشیه بکشند یا متلاشی و نابود کنند .
در این برنامه می بینیم که چگونه خمینی برای حفظ جان ساواکی های شاه دستور صادر می کند ، حرف بنده این نیست که  عناصر ساواک شاه نبایستی از یک محاکمه و رفتار عادلانه برخوردار باشند ! اما خمینی خون آشام خوب می دانست که محمدرضا سعادتی در نظام شاه زیر بدترین شکنجه ها برای آزادی و رهایی مردم خودش ایران مقاومت کرده بود و آنطوری در این برنامه شنیدم، در یک هماهنگی ضد انقلابی و ضد مردمی  عناصر ساواک شاه  در اردیبهشت سال 57 دستگیر می شود و خمینی خون آشام  برای آزادی ایشان از زندان دم بر نمی آورد ، این فرزند مردم ایران بعد هفت سال تحمل زندان و شکنجه دوباره روانه زندان می شود . و بعد سال 60 دژخیمان خمینی او را اعدام می کنند .
 برایم این سوال مطرح شد که حالا چرا امروز بعد از سی چهار سال در رابطه با محمدرضا سعادتی باید صحبت بمیان بیاید ؟ چرا مزدور قانعی فرد از مبارزه مسلحانه می نالد و سوز گداز می کند ؟ از ساواک شاه چرا رسیدند به فروغ جاویدان ، ؟ خب خوب روشن است ، احساس کردم این هم یکی از نتایج آثار زهر اتمی است ، ولی فقیه جنایتکار خامنه ای سر کشیده اما  اینها سوز و گذاز می کنند ، بقول مسعود رهبر مقاومت ایران از نقطه عطف گذشتیم ، خامنه ای با تمی یا بی اتمی سرنگون ، سرنگون!
سخن آخرم با مزدور قلم بمزد عرفان قانعی فرد است : از این چیزها زیاد شنیدیم ، گوشمان پر است ، ساواک شاه هم  اتهام وابسته به عراق بودن را به این نسل فدا زده بود ، حتما همه خواندن که یکی از شروطی که ساواک شاه برای اینکه حنیف کبیر بنیانگذار سازمان اعدام نشود گذاشته بود ، همین بودکه اعتراف کند که وابسته به عراق هستند .و از زمان جنگ تشکیل ارتش آزادیبخش برای گِل گرفتن تنور جنگ ضد میهنی و رفتن رهبری سازمان و جوانان آزادیخواه ایران به عراق ، فقط برای جنگیدن با رژیم سفاک خمینی ، هم همین اتهام  وابسته بودن به عراق و بعث از دهان کثیف آخوندها و نیروهای همسو فاشیسم مذهبی زده شده است و صدها بار تکرار شده است .


 میهن پرستی و عشق به میهن مجاهدین خلق خدشه ناپذیر است ، برای هرکسی که دشمن مردم ایران و آزادی را شناخته باشد ..








http://ir.voanews.com/media/all/horizon/latest.html?z=1566


No hay comentarios:

Publicar un comentario