lunes, 31 de agosto de 2015

نامه ای به روشنفکران دینی و غیر دینی

قبل از هر چیزی پنجاهمین سالگرد تاسیس سازمان پر افتخار مجاهدین خلق ایران را به مردم ایران و به شما تبریک می گویم ، تبریک بخاطر این نعمت بزرگ راه یافتگی ، پنجاه سال پیش شهاب شب شکن ، در دل تاریخ تاریکی ها ی آسمان ایران تابید ، تا به امروز  بهترین فرزندان خود را تقدیم راه آزادی و بلوغ سیاسی اجتماعی و سعادت مردم ایران کرده است.
با سخن پر محتوای آقای رجوی رهبری مقاومت ایران سخنم را با شما آغاز می کنم ، کَس نخارد پشت ما ، جز ناخن انگشت ما . سالیان پیش ایشان گفتند که افعی کبوتر نمیزاد . هموطن روشنفکر که توان نوشتن و قلم در دست دارید . دردها و زخمهای بر پیکر این میهن و مردم ما درمانی جز سرنگونی ندارد ، با توجه به شرایط حساس  و رژیم خامنه ای و در راس آن شخص خامنه ای با  نوشیدن جام زهر اتمی  در بن بست کامل و در سراشیبی سرنگونی قرار دارد . توجه شما را می خواهم به چند نکات جلب کنم : شما روشنفکر دینی و مذهبی  وقت آن رسیده است که  باری از دوش این  مقاومت بخون و شکنجه نشسته بردارید ، گردو غبار باید از دین زدود ، دکان اسلام پناهی را باید بست ، خرافات و شرعیات ضد انسانی را باید از رخ دین زدود ، راه  دین راستین  با اقیانوسی از فدای نسل مجاهد خلق و با تحمل زندان و شکنجه و بوسه بر اعدام  هموار شده است ، تضاد اصلی مردم ایران  بنیادگرایی و افراطی گری  و دیدگاه متحجر از اسلام است ، که آخوندهای زالو صفت  برای رونق دادن بقای خود و منافع شان به این مردم تحمیل کردند و سوء استفادها کردند.
به حرمت کلمات و مفاهیم قلم را بردارید و با قلم حصار و رنجیرها ی ارتجاعی را از دست پای کلمات بگسلید ، در میهن ما  بسیاری زندانی سیاسی هستند و ایران به زندانی بزرگ تبدیل شده است ، بخاطر اینکه کلمات و مفاهیم در زندان اند ، وقتی کلمات ممنوعه شوند ، وقتی بی حرمتی به کلمات شود ، وقتی ما دین را از دین فروشی تشخیص و تمیز ندهیم ، خود عامل مهمی است برای ایجاد اختناق و سرکوب ، دار و درفش ، شکنجه و شلاق ، اسید پاشی و توهین به مقام زن ، زندان و اعدام ، بی عدالتی ها ، اختلاس و غارت ، وقتی حرمت کلمات حراست نشود یک مشت چماقدار و لات و بی سر پا بر سر خود دارید ، وقتی حرمت کلمات زیر سم جهل و جنایت باشد مداحی و چاپلوسی در این میهن امر عادی جلوه داده میشود ، راهی برای نان خوردن ، وقتی حرمت کلمات نداشته باشیم ، نان به نرخ روز خوردن امری عادی تلقی میشود ، دیگر در این جامعه فقر فرهنگی  و جهالت و دجالیت زده ، آزادی برای عده ای در غارت و چپاول معنی میشود ، مجاهدین خلق ایران ایرانی هستند ، از دل تاریخ این میهن متولد شده اند ، مجاهدین خلق ایران امروز یک گنجینه ملی میهنی است . برای دفاع از راه و رسم مجاهدین خلق ایران باید نوشت ، از حقیقت آزاد کننده بایستی با افتخار یاد کرد و نوشت .
وحشت ارتجاع و استعمار و بقایای نیروی معدوم شاه و شیخ از نام مجاهد خلق ، بخاطر رضای خدا و مردم نیست ، وحشت و سراسیمگی این طیف نیروهای ارتجاعی و استعمار از سازمان مجاهدین و تلاش برای نابودی مجاهدین برای منافع و بقای خودشان بوده و هست . زیرا خوب می فهمند که با  مجاهدین خلق دکان دین فروشی و دجالیت و نان اجتهاد خوردن ها تخته می شود ، دکان، نان وطن پرستی خوردن مبتذل و غارت سرمایه ایران یعنی نفت بسته خواهد شد ، منایع طبیعی ایران از مردم ایران است ، خاک این میهن ارث پدری شاه و شیخ نیست ، برای همین خمینی و نیروهای یاد شده دل خوشی از مصدق کبیر نداشتند .
ما امروز بزرگترین پدیده گرانبهای اجتماعی و فرهنگی و سیاسی و گنجینه ملی میهنی که محصول درد و رنج صد سال تاریخ معاصر مردم ایران است ، در جلوی چشمانمان داریم ، به این حقیقت آزادکننده اگر چشم ببندیم ، مردم ایران بر ما نخواهند بخشید.  .
سرفصل های مهم حیات این نیروی پیشتاز را مطالعه کنید ، مردم ایران یک دشمن واقعی دارند و در مقابل یک دوست  هم واقعی دارند ، برایتان خلاصه کنم  ، بقول گاندی  وقتی ضد ارزشها ، ارزش میشوند ، عوضی ها هم ارزش می شوند .
روشنفکری که قادر به شناخت درد جامعه نیست ، و قادر به شناخت پدیدهای سیاسی اجتماعی نیست ، وقتی روشنفکری نیروی پیشتاز جامعه و میهن خود را نشناسد ، دیگر نویسنده نیست ، ماشین تایپ است ، با کلمات بازی می کند .
سازمانم ، ساز و نوازم ، امید و حیاتم ، مرهم زخمهایم ، نوازش گر قلبم ، درسهای وجودم ، نور شب هایم ، لطافت صبح هایم ، چشم انداز روشن کودکان میهنم ، باغبان گلستانم ، پیشتبان بی پناهانم ، سرپناه بی سرپناهان ، همه چیزم ، بهشت ام : پنجاهمین سالگرد تاسیس سازمان مجاهدین خلق ایران را به رهبری مسعود و مریم و به رزمندگان لیبرتی و به مردم ایران و آزادیخواهان تبریک می گوییم ، مبارک مبارک مبارک
مرگ بر اصل ولایت فقیه
سلام بر کلام و کلمات

سلام بر آزادی

No hay comentarios:

Publicar un comentario