domingo, 30 de agosto de 2015

نه این باند و نه اون باند ، فقط انقلاب و آزادی

قصابان عمامه بسر مردم ایران را به نمایش انتصابات «انتخابات » فرا می خوانند
نمایش تمسخر آمیز مجلس ضد ملی و خبرگان خرفت ولایت جهل و جنایت !، یا یک انقلاب دمکراتیک درمان دردها و زخمهای ماست ؟
کدام گزینه راه حل است ؟ کدام گزینه مرهم دردها و زخمهای مردم ایران و منطقه است ؟ کدام گزینه سازندگی است ؟ و کدام گزینه ادامه ویرانی ایران است ؟ کدام گزینه فرو برنده و تباه کننده است ؟ کدام گزینه بالا برنده و فرارونده است ، کدام گزینه تباه کننده است ؟ و کدام گزینه اوج اعتلای شرافت و عزت و سربلندی و بلوغ ایران و ایرانی است ؟
این روزها قصابان و شقاوت پیشگان و شکنجه گران و ضایع کنندگان و سرکوب کنندگان حق و حقوق مردم ایران با نمایش انتخاباتی چاقو و جماق بدست و با نماش تهوع آور انتخابات مجلس ضد ملی و خبرگان خرفت های پیر کفتار به جنگ با مردم ایران بمیدان آمده اند ، برای حفظ رژیم و حفظ یک مشت اختلاس گر و غارتگر حق و حقوق مردم ایران تلاش می کنند . مردم را به صحنه نمایش مسخره بکشانند . هر دو باند رفسنجانی و خامنه ای دشمنان قسم خورده مردم ایران هستند ، اگر چه به ظاهر و عوام فریبی باند رقیب خامنه ای از قانون و اعتدال و منطق حرف بمیان می آورد ، باند خامنه ای از بستن همه روزنه های نور آگاهی بر مردم در دستور کار خود دارد .
ما مردم ایران از همه اقشار جامعه ، کارگر ، پرستار ، دانشجو ، دانش آموز ، دهقان ، کارمند ، استادان دانشگاه ، هنرمندان آزاده ، بازاریان ، و همه ملیتهای ایرانی ، برنده این جنگ گرگ ها باید باشیم ، نه این باند و نه او باند جنایتکار ، هر دوباند تبهکار را باید از صحنه سیاسی و اجتماعی این میهن خارج کرد ، الان نوبت مردم ایران است که حرف آخر را با قیام عمومی علیه این جنایتکاران و ویران کنندگان ایران بزنند .
تنها گزینه ما مردم ایران، یک انقلاب دمکراتیک است . این ظالمان را از صحنه سیاسی ایران جارو کنیم و آنها را به ذباله دان تاریخ بریزیم . این خانه از بنیان ویران است ، باید خانه نو ساخت ، کبوتر آزادی از بام عوام فریبی و از بام اعتدال باند رفسنجانی در جنگ گرگها بر نمی خیزد .
هزاران مورد از حق و حقوق مردم ایران یا سرکوب شده ، یا ضایع شده ، یا نادیده گرفته شده است ، پایمال شدن حق و حقوق مردم بطور عام محصول این دستگاه ستمگر و بی کفایت است ، دستگاه ارزشی ولایت فقیه حاکم بر ایران پایه و اساس ویرانی و ظلم ستم هاست . برای بقای یک مشت و یک تعداد انگشت شمار فقط تولید جنایت و اختلاس و اعدام و فقر و فساد میشود . این ذات و ماهیت رژیم است . 
یک حق بزرگ از مردم ایران ضایع و پایمال شد که تمام حق و حقوق های مردم از آن حق بزرگ ناشی می شود ، آزادی است . 
برای کشتن آزادی و کشتن ایده ها : باید کلمات را به زندان انداخت و ممنوعه کردن کلمات آغاز کرد که خمینی کرد و تا امروز ادامه دارد ، باید کشتار و قتل عام کرد ، باید دسنگیری و زندان کرد ، باید اعدام کرد ، باید مانع اعتراضات شد ، باید مردم سوریه را قتل عام کرد ، باید بی کفیتان و شکنجه گران را در راس امور انتصاب کرد ، باید خانه های امن درست کرد ، باید محصور کرد ، باید اسید پاشید بروی زنان ، باید چماقداران هار را رها کرد ، باید قصاب را به قاضی ارتقا داد و .........
مرگ بر اصل ولایت فقیه
مرگ بر خامنه ای
سلام بر انقلاب دمکراتیک و آزادی
درود بر رجوی  

No hay comentarios:

Publicar un comentario