domingo, 13 de septiembre de 2015

خامنه ای مسئول و قاتل شاهرخ زمانی

فدیه ای دیگری به راه آزادی و جنگ آزادیبخش تقدیم شد ، یک گل سرخ دیگر بدست کارگزاران ، دژخیمان و چماقداران شکنجه گر باند جنایتکار منحوس ولایت فقیه یعنی خامنه ای پر پر شد ، این بار گل سرخ ما از مدافعین فعال حقوق کارگر و زحمتکشان بود ،مسئول این قتل مشکوک شاهرخ زمانی فعال کارگری شخص خامنه ای جنایتکار است.
ما ضمن محکوم کردن این جنایت ، از سازمان های حقوق بشری و سازمان ملل متحد خواستار رسیدگی به این جنایات سیستماتیک در میهن اسیرمان ایران هستیم ، و به خانواده  گرامی این شهید و دوستان ایشان صمیمانه تسلیت می گوییم ،دادخواهی این خون های پاک و به ناحق ریخته شده از خامنه ای و دژخیمان و شکنجه گرانش از راه خواهد رسید ،اگر اراده کنیم ، متحد و یک صدا شویم. خامنه ای پلید در حالی دست به این جنایات میزند که اشراف کامل دارد که نظامش در سراشیبی سقوط قرار دارد ، وحشت از سرنگونی و ضعف مفرط باندش و دلواپسان آنها را وادار به چنین جنایتی می کند ، توطئه و دسیسه و محدویت های ضد انسانی و غیر اخلاقی باند جنایتکار خامنه ای و چماقداران و شکنجه گرانش در دستگاه فاسد قضایی و زندان های کشور همه نشان ضعف و بن بست خامنه ای در صحنه سیاسی و اجتماعی  ایران است . بنابر گزارشات رسیده :
زندانی سیاسی شاهرخ زمانی در زندان گوهردشت جان خود را از دست داده است. او دوران محکومیت 11 ساله خود را در زندان های دیکتاتوری تروریستی مذهبی آخوندهای جنایتکار طی می کرد.

فعال کارگری شاهرخ زمانی ساعتی پیش در زندان گوهردشت کرج بطرز مشکوکی جان باخت. روز یکشنبه ۲۲ شهریور ماه فعال کارگری شاهرخ زمانی که در بند ۴ سالن ۱۲ زندان گوهردشت کرج زندانی بود ساعتی پیش بطرز مشکوکی جانباخت.پیکر این فعال کارگری ساعتی پیش به بهداری زندان منتقل گردید. تا به حال چندین زندانی سیاسی در این زندان بطرز مشکوکی جان باخته اند. او از فعالین شناخته شده کارگری بود که به خاطر فعالیتهایش توسط ماموران وزارت اطلاعات دستگیر و زندانی گردید و در طی مدت بازداشت، بارها تحت فشارها و اذیت و آزارهای زندانبانان ولی فقیه که از بازجویان وزارت اطلاعات دستور می گیرند قرار گرفت.
فکر می کنم ، وقت آن رسیده که همه فعالان سیاسی آزادیخواه ،همدیگر پیدا کنیم و بهم پیوند بخوریم و سخن محوری مان همان شعار استراتژیکی مرگ بر اصل ولایت فقیه باشد ، جویبار ها را به رود و رودها را به دریا و اقیانوس فدا وصل کنیم که سیلی بر خیزد ، تا این بنیان فاسد، تبهکار و منحوس و ددمنش را روی سر خودشان خراب کند و ایرانی نو بسازیم ، محکومیت ها و همدردی ها خوب است ، اما کافی نیست ، فردا نوبت گل سرخ دیگری است که بدست این دژخیمان پر پر شود ، خامنه ای جنایتکار  با توطئه و دسیسه و محدودیت های غیر انسانی می خواهد اراده و عزم آزادیخواهان را بزانو در آورد و با کشتار و دار و درفش و شکنجه و اعدام می خواهد بماند ، ما باید متحد شویم و بهای آزادی را بپردازیم و پیوند زدن نقاط مشترکمان قوی شویم ،بخواهیم او و رژیمش بروند ، تحمل و ملاحظه تا بی کی ،  سکوت تا به کی ، خامنه ای فقط زبان زور می فهمد ، باید با افتخار و جسارت فریاد بر آورد : میکُشیم میکُشیم هر که برادرم کشت ، میکُشیم ،میکُشیم هر خواهرم کشت . تجربه این دهه ها نشان داده است ، که در این سیستم فاسد ارتجاعی و جنایتکار امکان دادخواهی  و رسیدگی به این جنایات نیست ، شکنجه گران و قصابان تبرئه می شوند ، مگر خامنه ای جنایتکار نگفت باند جنایتکارش را تحت عنوان افراطی نکوبید ، همین ها هستند که کشور را از خطر نجات میدهند. راهی بجز سرنگونی جلوی ما نیست .
روح شاهرخ زمانی شاد
مرگ بر اصل ولایت فقیه

سلام بر آزادی 

No hay comentarios:

Publicar un comentario