jueves, 17 de septiembre de 2015

آب از سر چشمه گل آلود است !


این یک گزارش از  بحران بی آبی خود رژیم بی کفایت آخوند خامنه ای اعتراف می کنند ،در پایان این سطور می توانید بخوانید . دست روی هر نقطه ای و هر معضل اجتماعی و اقتصادی و بگذاریم ، چیزی جز بی کفایتی و جرم و جنایت و غارت و تاراج این مملکت بچشم نمی خورد .  بحران بی آبی ، بحران گرانی ، بحران بیکاری ، بحران خشکیدن دریاچه ها و رودها ، بحران  اجتماعی ، بحران اخلاقی ، بحران ارزشها ، بحران ترافیک و قربانی شدن هزاران نفر در سال در جادهای کشور ، اعدام های روزانه ، دستگریهای خود سرانه ، سانسور و کنترل فضای مجازی برای ایجاد اختناق ، دستگاه عریض و طویل سرکوب ،بیماریها ، فساد ، فقر ، کارتن خوابی ، کلیه فروشی ، چشم فروشی ، و هزار یک جنایت و شقاوت و غارت و چپاول  در این مملکت امری عادی شده است .
یک مشت  خود فروخته و ایرانی نما تحت هر عنوانی که باشد در این سو و آن سوی جهان می نشیند و دلالی این رژیم سرپا فساد را را می کنند ، همین هفته گذشته مزدوری بنام دکتر علیرضا نامور حقیقی ،در برنامه افق صدای آمریکا در پی سرهم کردن یک مشت اراجیف اضافه که اینها برای خودشان امام زاده سرنگونی درست کردند !، یا مزدور تیترا پارسی که  ریاست دلالی کثیف و سیاست مماشات در آمریکا را به سود رژیم بعهده دارد ، یک مشت حرامزاده سیاسی و دلال شدند پاسدارسیاسی این رژیم پلید در خارج از کشور و در داخل  هم یک مشت لات و بی سرپا همراه با آخندهای زالو صفت و مفت  مشغول غارت و تاراج ایران و سرکوب مردم هستند .

۷۵۰روستا با نیم میلیون نفر در استان فارس در بحران بی‌آبی به‌سر می‌برند
26شهریور 94، خبرگزاری نیروی تروریستی قدس به‌نقل از یک کارگزار حکومتی اذعان کرد جمعیت روستایی استان فارس یک میلیون و ۴۵۷ هزار نفر است که یک سوم از آنان با کمبود آب دست و پنجه نرم می‌کنند. 
این کارگزار رژیم که علی بوستانی نام دارد با عنوان مدیر عامل آبفای روستایی استان فارس مطرح کرده است که جمعیت این 750 روستا بنا‌ به آمار موجود نزدیک به 502هزار و 190نفر است و این یعنی یک سوم از جمعیت روستایی استان فارس با مشکل آب روبه‌رو هستند. وی در ادامه گفته است که در گذشته قناتها و چشمه‌ها منبع آبی مناسب برای روستاها بود اما اکنون بیش از 50 درصد از قناتهای استان خشک شده است. 
یادآوری می‌شود در شرایطی که بحران فزاینده آب از سالها پیش مردم اکثر مناطق کشور را درگیر کرده است، اما در دوساله حکومت آخوند روحانی نه تنها هیچ اقدام جدی برای حل این بحران به‌عمل نیامده است بلکه به عکس تشدید هم شده است. 
همچنین بر اساس آمار رسمی و اعترافهای سرکردگان همین رژیم، عامل اصلی بحران بی‌آبی و خشک شدن بسیاری از دریاچه‌ها و رودخانه‌ها و تالابها سیاستهای خانمان برانداز همین رژیم معرفی شده است به‌صورتیکه بیش از یازده میلیون نفر به حاشیه شهرهای بزرگ مهاجرت کرده‌اند و به‌تازگی عیسی کلانتری، وزیر پیشین کشاورزی و مشاور آخوند روحانی در امور آب و کشاورزی اعتراف کرد: در صورت ادامه بحران آب در ایران، این کشور به‌زودی به سومالی شباهت خواهد یافت و
۵۰ میلیون ایرانی نیز ناگزیر از مهاجرت خواهند شد
سرنگون باد رژیم ضد بشری آخوندی ، تنها راه حل تجات مردم ایران سرنگونی این حکومت است . 

No hay comentarios:

Publicar un comentario